Primjer prigovora za brzu vožnju 2,

Ime i prezime
Ulica i kućni broj
Mjesto


PREKRŠAJNI SUD
putem
Policijske uprave zagrebačke
__ postaja prometne policije




PREDMET: Prigovor na prekršajni nalog broj ____ od ______




Dana____ oko ____sati u mjestu ____ sam upravljao svojim osobnim vozilom marke _____reg. oznaka ____ krećući se iz smjera _______ prema ______.

U mjestu _____ulica __________, zaustavljen sam od ophodnje PP _____ koji su mi priopčili da sam se sa vozilom kretao nedozvoljenom brzinom od _______, a što je umanjeno za 10 km/h iznosi _______, čime sam počinio prekršaj, a za isti je propisana kazna od _________ kn + 110 Kn sudskih troškova, za čega sam dobio uplatnice.

Sukladno gore opisanom događaju za koji se smatram krivim, a prekršaje do sada nisam činio niti ću ubuduće činiti te zbog teške materijalne situacije molim Vas da ako ste u mogućnosti za navedeni prekršaj izrečete OPOMENU ILI UPOZORENJE ili da mi Prekršajni sud odredi RAD ZA OPĆE DOBRO.

U nadi povoljnog rješenja ovog mog predmeta unaprijed se zahvaljujem.



S štovanjem!




Prigovor podnio:

Ime i prezime