Žalba za mlade vozače-do 75 kWh

Ime i prezime
Adresa


PREKRŠAJNI SUD
putem
Policijske uprave zagrebačke
____ postaja prometne policije

Na rješenje broj _____________________________ Policijske uprave zagrebačke, __ postaja prometne policije ulažem

PRIGOVOR

Protiv mene je pokrenut prekršajni nalog, te sam proglašen krivim jer sam dana 12.01.2009. godine u 13h u Zagrebačkoj ulici kod kućnog broja 22, Zagreb upravljao osobnim automobilom snage motora 95kw, a mladi vozači imaju pravo upravljati vozilima snage do 75kw.
Rođen sam 14.05.1985., a vozački ispit sam položio 10.05.2003. Vozačka dozvola mi je izdana 14.05.2003. kada zakon o mladim vozačima nije bio na snazi.
Slobodan sam vjerovati kako zakon ne bi trebalo primjenjivati retroaktivno, tj. kako ne bi trebalo oduzimati mi unaprijed stečena prava.
Zbog toga Vas molim da me oslobite krivnje za gore navedeni prekršaj.
Sa štovanjem,


Ime i prezime